söndag 9 juni 2013

First post desu!

Sådär, första inlägget i den nya bloggen! Eftersom jag jobbar mycket kvällar och bara sitter hemma på dagarna, så blev jag sugen på att försöka blogga igen. Dessutom har jag just köpt mig en Nintendo 3DS XL (som matchar mitt snygga Pikachu-iPhoneskal!) och kommer snart att köpa Animal Crossing och lite andra roliga spel, så.. varför inte blogga lite om det? Det finns förvisso hur många tv-spels bloggar därute som helst, men jag kan väl försöka vara en i gänget då.


För dom som är intresserade, så får ni jättegärna lägga till min Friend code till era egna 3DS'er. Behöver ragga upp lite vänner till den, eftersom jag inte känner någon i min vänkrets som spelar själva direkt. Glöm inte att skriva din friend code i kommentatorsfältet bara, så jag kan lägga till dig också! ^_^

2 kommentarer:

  1. Välkommen in i bloggens värld. och jag har lagt dej i mina favoriter gumman..kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag har ju bloggat tidigare också. ;)

      Radera